fredag 30 januari 2009

Grattis du gamle man!


Idag fyller Jens 35(!!!!) år och är därmed endast 30 år från pensionen! Jag tar mig friheten att driva lite med hans ålder då jag vet att han hade gjort detsamma med min!
Saker som hände och som gör att vi förstår exakt hur längesen 1974 är (var).
1) Linda Rosing föddes (och ser redan ut som en levande död)
2) ABBA slog igenom med Waterloo (med den där Meryl Streep eller?)
3) Prinsessan Christina gifter sig och blir fru Magnusson (hon är ju äldre än kungen för fasiken)
4) Robert Redford och Paul Newman gör succé i Blåsningen (att jag bara nämner de gubbarna gör att ni förstår hur länge sen det är va???)
5) Björn Borg är vår största idrottsstjärna (Charlotte Kalla föddes typ 12 år senare)
Ja ni ser själva! Nä skämt å sido, hoppas du får en underbar dag! Tog mig friheten att publicera en bild på dig och hela din underbara familj! Grattis grattis än en gång!

5 kommentarer:

Sjoan sa...

Ha ha tack för den! Jag vet en som också fyller år snart..;)

Anonym sa...

Hmmm tror jag just ändrade mig angående lördag,,,bäst för dig att slippa en levande död på partajet, det skulle ju vara pinsamt. Men se det så här, ni kan ju dissekera (stavning??) mig efter några timmars mojito-marinering,,,
(ska lära mina barn att säga TANT Maria)
love u!
A-C

Anonym sa...

Synd att man inte kan sudda ut mej. Kicki

Anonym sa...

Min kära vän! Jag skulle väl aldrig göra ner dig, det gör du så bra själv ;) Det är intressant att läsa din blogg. Själv har jag aldrig bakat en paj i hela mitt liv. Ingen som är värt namnet i alla fall. Ha en bra helg! ida

Sofia sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!