tisdag 13 januari 2009

Mycket på gång nu!

Kom precis hem efter årets första svettis-pass, aerobic 2! Trodde faktiskt att jag skulle vara mer ringrostig än vad jag var...
Väl hemma bjöds jag på en underbart god cous-cous (språklärare undrar Daniel?)-sallad med rökt lax, smaskigt värre. Tyvärr fick jag äta måltiden ensam då kocken skulle bege sig av till innebandyträning och inte ville ha håll och sura uppstötningar i pauserna. Jag har redan påpekat att det är viktigt att röra på sig nu när han blir äldre så att man inte stelnar till så att säga (inte så populär idag som ni kanske förstår...=))
Kan inte sluta tänka på huset och nu när bilderna lagts upp kanske ni förstår varför! Spännande att gå på visning iaf! Nu väntar Vindens skugg på mig i soffan (månadens bokcirkelbok för er som inte är så insatta i mitt litterära liv ha ha). Myspys på er alla!

Inga kommentarer: