fredag 9 januari 2009

Varför Tant brun

Ja det kan man undra?! Tänkte här lista några anledningar:

1) Mitt hem går i olika nyanser av brunt vilket väl säger en del
2) Kärlekens färg är brun (enligt min vän Ida)
3) Älskar choklad-brunt eller hur?
4) Mitt absoluta favoritplagg är en mysdress i just brunt- mmm sexigt!
5) En hårfärg jag önskar jag klädde i
6) Sa jag att jag älskar choklad

Det finns säkert flera anledningar om jag tänker riktigt noga men det orkar jag inte nu. Klockan är Let´s dance och chokladen väntar (ja den är mörkbrun och förhoppningsvis lite nyttigare än den ljusa varianten...vaddå det är ju fredag=))

Återkommer när andan faller på!

2 kommentarer:

Johanna sa...

JAAAA Heja Maria!!! Bra att du börjat blogga! Och jag är första att lägga kommentar - Heja mig!!! Jag ska följa med stort intresse! Puss o Kram

Sofia sa...

Extas!! Ännu en blogg att följa!! Vi MÅSTE ha en ny spelkväll i vår, var ju hur kul som helst. Fast det blir inget rödvin för min del.. ;)