måndag 19 januari 2009

Bilder från gårdagen!

Lovade ju att jag skulle publicera lite bilder från gårdagens innebandyhändelser! Överst kan ni bevittna den fruktade domarduon Hallström/Hoff! Daniel kör den avslappnade lutar-mig-lite-på-räcket-varianten medan Hoff agerar huvuddomare. Ni kan väl förstå att det blev succé=)
En bild på en något uppretad Daniel när han lämnar planen. Tror att han måste jobba lite med sitt humör i idrottssammanhang, aldrig kul med någon som lackar ur när det går dåligt;) Som Hiobärgg skulle sagt, som man känner sig själv känner man andra!
Nu har jag lyckats klämma ur mamma vad jag ska få i födelsedagspresent. Vill inte säga vad men snart kan ni vänta er fler bilder.... Jag håller med Kicki när hon påpekar att det blir lite roligare med bilder på bloggen! Har ni inte fått nog av dessa så har jag även lagt in lite blandade från hösten som gått. Stackars Abbe höll ju på att bli nersprungen på godisregnet och jag kände att han behövde en "hjälpande hand" i allt stohej! Fångsten blev två frusna dumlekolor varav den ena, som Abbe högtidligt sa, var till pappa! Med på bilderna är också Östling och Fia som verkligen går i väntans tider, slemproppen har gått (mig säger det inte så mycket men ni som fött barn vet väl vad som är på gång...) Lycka till vänner!
Har haft en riktigt usel dag idag men å andra sidan kan inte allt gå på räls alltid! Vi hörs en soligare dag!

7 kommentarer:

Trulife sa...

Ingen bra dag idag? Alla ska vi väl ha sådana=/ Hoppas du vaknar på en fin sida i morgon=) Godnatt sweet! Kram

Johanna sa...

Är det en tår man anar i ögat på Daniel???

Anonym sa...

Ingen bra dag på jobbet har jag hört.Kom igen Ni är bäst!!!! tycker Kicki. Ps tack för bilderna jag anar vad du ska få i presentDs.

Anonym sa...

Titt titt tant brun!! nu har även den här gittan hittat hit!! jisses vad jag har fått läsa!! o sååå jag har skrattat!! får komma upp snart så du får bjusa på lilla laxen!! puss och kram!!!Rebecca

Anonym sa...

Gud va kul att du hittade hit Beccis! Längtar efter fler kommentarer från Hässleholm! Puss

Anonym sa...

Nu har även jag tagit mig i kragen och plockat fram datorn för att läsa din blogg. jag är mycket imponerad. Jag är så tekniskt inkontinent (stava kan jag inte heller)så jagk an knappt ta ett digitalfoto och duhar lyckats få ihop en hel blogg. Att ni har varit och kollat på hus!! Spännande! Det är en djungel det där. Finns inget roligare än ett nytt hus så att man kan börja renovera och fixa läckande golv och dyl.
Valdigt träffande presentation. men du glömde nämna att du även är rädd för uppstoppade rävar. Kram Ida

Maria sa...

Uppstoppade rävar? Minns jag ingenting av....;)