lördag 17 januari 2009

Då var det lördag igen!

Det är så himla skönt att inte ha något direkt planerat när man vaknar upp på helgen! Jag trodde aldrig att jag skulle känna så (fråga min mamma) eftersom jag är en människa som älskar att planera saker. Har väl blivit stor nu, nästa steg är väl att säga att tiden går så fort så att man inte hinner med.

Dagens frukost var ingen höjdare. Jag och Daniel gjorde ett kap (tyckte vi då) när vi köpte en hel rökt lax för halva priset. Denna har vi således ätit av alla måltider i tre dagar och när jag idag till frukost dukade upp äggmackor med varmrökt lax fick Daniel ett bryt. Inte laxjäkeln igen. Jaha otacksamma Tusse tänkte jag och gick och snabbtinade några räkor till honom ist. När jag sen efter mycket om och men själv skulle ta min första tugga på mackan vände det sig i magen av bara doften... Jag högg in på räkorna jag också=)

Vi tog en sväng till Sjuhalla då Daniel behövde fräsa några elevarbeten (den som beskyller honom för att inte göra sina 10 förtroendetimmar vet inte vad de pratar om). Nu är vi hemma igen och ska sätta i oss några taco! Imorgon väntar en idrottsdag av rang med både match och träning. Får se om jag kan röra mig på måndag=)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

herregud vad ni äter... tycker bara ni äter dricker o kollar på film=) hahah nej men ni verkar ha såå mys!!

Sofia sa...

Mums, lax! Är det nåt kvar av laxjäkeln så skicka hit den.. ;)