söndag 18 januari 2009

Oj oj oj oj oj

Herregud jag skakar i hela kroppen!! Har precis kommit hem från 75 min skivstångsträning och jag kan knappt inte trycka ner tangenterna på datorn... Oj oj oj. Måste dock säga att jag är nöjd med min träningsstatus denna vecka, tre gånger har det blivit!

Jag är så ofantligt trött på att inte kunna publicera nya bilder för idag hade jag verkligen haft något att visa. Det började med att Daniel (ja Tusse=)) spelade innebandymatch mot Jämjö, vinst med 5-2. Stabilt! Satt faktiskt och tog foton fast när jag kom hem så visade det sig att min dator är av modell äldre och inte kan läsa minneskort.... superdrygt! Hoppas kunna frambringa en sladd tills imorgon så att ni får ta del av några av de heta matchbilderna jag tog;) Sen bar det av till Rödeby där utvecklings(störda)laget spelade. Tydligen hade domarna insjuknat under natten för de dök helt enkelt inte upp. Iförda jeans och svarta tröjor tog domarduon Hallström/Hoff tag i saken och dömde inledningen på matchen (ni fattar att jag vill visa bilder va?). Hoff skötte saken så briljant att Daniel helt enkelt inte behövdes på plan! Kanon!

Efter det körde jag direkt och hämtade Therese för egen träning som ni kan läsa om här ovan! Jag lovade att jag skulle bära Therese på jobbet imorgon om hon inte kunde gå vilket jag ångrar djupt nu. Jag vet i fasiken inte om jag ens kommer upp ur sängen imorgon=) Aj aj aj skriker mina muskler!

Anonym skrev en kommentar till mig och jag fick upp ögonen för att jag faktiskt ofta skriver om vad jag/vi äter....hmmmm....ja det gör jag, det intresserar mig som ni kanske förstår! Så, idag blir det thai-kyckling-gryta med ris. Mumsfilibabba!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen! Kul att uppdatera sig. Faktiskt första bloggen jag läser, har aldrig fattat vitsen, men den här får man ju följa.
Och efter vad jag läst så verkar den där statusen jag skrev om tagit ett stort kliv framåt?? ;) Hoppas vi ses snart! A-C

Anonym sa...

Nej statusen är oförändrad, såhär har det varit väldigt länge nu;)

Madde sa...

Hihi, det är kul o läsa din blogg. Jag är oxå helt mör efter spinningen, var mååånga år sedan jag satt på en sådan cykel...Kram

Anonym sa...

På tal om träning, jag har testat en ny grej - frigörande dans. Avgjort det flummigaste jag gjort hittills, men kul! Och säkert jättenyttigt - både för kropp och själ. Alla människor borde faktiskt prova - världen hade nog blivit en bättre plats! Peace!
A-C

Anonym sa...

Längtar så efter bilder, hoppas det fixar sig snart. Kram KICKI