onsdag 28 januari 2009

The Boss!


Nu har vi varit och hämtat ut biljetter (en historia för sig) till sommarens konsert i Stockholm med Bruce Springsteen! Tjoho (tror jag...hoppas jag) Det blir min allra första konsert med Bossen och jag är lite nervös för att jag inte på samma neurotiska sätt kan sjunga med i texterna som alla andra som ska dit. Det blir till att hårdlyssna hela våren! Maw Weinberg i all ära men jag slår ändå ett STORT slag för min bror som är en helt galet bra trummis! Kolla in den coola bilden!!
Veckans och kanske årets roligaste kommentar angående konserten står mamma för. Jag sa i telefon igår att jag skulle åka och kolla på Springsteen. Hon svarar lite frånvarande "åh, han är bra han!" Hon frågar sen i lika frånvarande ton var han spelar någonstans och jag svarar "Stockholm stadium". "Mmmm" säger hon förstrött "ligger det i Karlskrona eller?" Ha ha ha lilla mamma! Alla kan vi vara trötta men Stockholms stadium ligger fortfarande i Stockholm! Kram på dig (och börja lägga inlägg nu, jag vet ju att du följer bloggen...)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckliga du som ska få se honom, han var sjukt bra på ullevi förra somras. Hälsa namnsdagsbarnet. Kicki

Anonym sa...

Nja fråga mej inte varför han inte ville följa me, "vi kan ta det i helgen". Hahaha birgitta lille!! Längtar tills lör=) <3
Kramar Thessan

Sofia sa...

Hihi, vilken rolig mamma du har!! ;)

Anonym sa...

Nu vet jag hur man lägger kommentarer! Kram mamma