lördag 24 januari 2009

Huset.... fortsättning

Idag var det då dags för visning av huset med stort H! Vi åkte ut vid halv elva och var på så sätt först på plats...helt ovetande om hur många andra spekulanter det fanns. Mäklarassistenten mötte oss i dörren och lite käckt frågade jag hur många som skulle komma på visningen: "- Ja i torsdags var det 59 st och idag är ni 62!!!!!!!!!" Jag satte halsen i andgropen och bara skrattade hysteriskt! Över hundra spekulanter! Som tur var byttes det stora H:et till ett litet när vi insåg att huset faktiskt var mycket finare på bilderna än i verkligheten. En hel del slarv och fusk verkade ha förekommit så efter 10 min kunde jag lägga detta hus åt sidan med att det just bara var en rolig erfarenhet. På vägen mot bilen möttes vi av många många människor på väg till huset. Det var rena marknadsstämningen med parkeringsvakter och guider! Puh, tur att jag inte hade högre ställda förväntningar.

Ikväll bär det av till scoutstugan för 30-års fest. Det får jag berätta mer om imorgon!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm nu blir man fundersam,,, vill du köpa hus,,,ensam?? Eller,, du vet!? HA! Busted,eller?
A-C