torsdag 22 januari 2009

Det é vi som é NKC!

Puh! Kommer precis hem ifrån "Öppet hus" på skolan! Jag som uppskattar när det är stim, stök och stoj tycker att sådana här kvällar är roliga (trots att det blir lång arbetsdag). Det är så härligt att träffa elever och föräldrar i andra sammanhang än när betyget är i riskzonen eller andra otrevliga incidenter har inträffat. Måste påminna mig själv om att höra av mig till föräldrar oftare när ungarna gjort bra saker!

Nu är det handboll för hela slanten. Kroatien Sverige....iiiih så spännande att jag var tvungen att sätta mig framför datorn lite. Tycker att det är sjukt orättvist med så mycket hemmastöd som Kroatien har. Daniel är nog också nervös för han far runt som en yr höna mellan datorn, skivstången, moröttspåsen och tv:n. Han har dessutom hunnit påpeka ett stavfel jag gjort (trodde det var jag som var språklärare??).

Har precis bestämt att det blir Ikea på söndag så nu har jag verkligen något att längta till. Dessutom är det husvisning på lördag men där är jag något coolare, fick ett sms av mäklaren där han meddelade att visningstiden var förlängd eftersom så många var intresserade. Har bestämt mig för att detta blir en upplevelse och erfarenhet i vilket fall!

Vill avsluta med att jag verkligen lider med Ia. Då jag kommer från en familj med hantverkare (pappa och bror) kan jag bara säga att alla inte är lika stelbenta som de där typerna ni har stött på. Ge dig inte bara!! Heja heja!

Imorgon är det fredag! Hurra för det=)

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack för stödet!! Det behövs!! ;) Jag ska minsann slåss med näbbar & klor för att få det fuktskadade skåpet utbytt!! ;)