söndag 28 mars 2010

Vi var "lite i hatten"

Ja igår var det helt ok, till och med regel på, att man skulle vara lite i hatten. Tjejfest med huvudbonad var temat! Huvudbonaden skulle inte vara slumpvis utvald utan bära en historia om bäraren. Jag och Hanna var värdinnor för kvällen och förutom att ha förmånen att få bjuda 10 galna och helt fantastiska tjejer, ställde vi även till med lek i form av "Ranking the stars"(en lek som kräver guts men är toppen för att lära känna varandra). Vi släckte naturligtvis ner lägenheten en timme under Earth Hour och svettades rejält i värmeljuslågornas sken.
Kvällens värdinnor (eller värd och värdinna). Jag hade skägg, ansiktet är ju en del av huvudet...? Ovälkommet slutspelsskägg var tanken. Resten får Daniel berätta på sitt alldeles egna skadeglada sätt;)

Lekar som gav huvudbry. "Hmmm? Vem tjänar mest pengar???"

Kvällens obligatoriska gruppbild! Underbara tjejer!
Jag är sååååå lycklig över att ha funnit så många nya vänner på så relativt få år som jag bott här, känns helt naturligt och helt fantastiskt! Fick ett minne till igår att lägga i hjärtat; för första gången ever lyckades jag och Daniel med konststycket att dansa sista-dansen på dansgolvet, myyyys!
Jag kan även idag gratulera min kompis Annika i Oslo till att hon inatt blivit mamma till en pojke, Charlie. Grattis till Jonas också såklart som blivit pappa=) Längtar efter att få träffa lilla underverket!



6 kommentarer:

Johanna sa...

ha ha underbara bilder, underbara tjejer, underbar kväll!!!

Sofia sa...

Kan bara hålla med!! ;)

Sofia sa...

Hihi, minns inte att skägget var så spretigt som det är på bilden..!!

Cornelia sa...

Shit så tjusiga ni är. Låter som en toppenkväll! Kram på dig

Madde sa...

Instämmer oxå, helt underbart va det. Jag minns bara att skägget va mjukt, gnuggvänligt liksom.... ;-)

Anonym sa...

Haha vännen du vågar föra " ranking the friends" vidare!!! Massor av kramar!!