tisdag 2 mars 2010

För exakt ett år sedan

var mina föräldrar här och vi tog en tur i naturen. Ingen snö så långt ögat nådde! Det är annat nu... (på tal om min nya bloggbild alltså)

Nu verkar i alla fall min blogg funka igen och typiskt nog har jag därför inget att blogga om. Det är verkligen vardag. En vardag som går snabbt snabbt snabbt med många projekt varje dag. Längtar redan efter nästa lov. Då ska jag slappappappappappappappa.

Just nu väntar jag på att min dinkel-deg ska jäsa klart och att min tandläkarbedövning ska släppa. Inte så dumma saker att se fram emot!

Kram

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken fin bild!!!!!!!!!!

Madde sa...

Jättefin bild, det är så det ska se ut i början på mars. Kram

Sofia sa...

Förresten!! Tjejfest den 27 låter supertoppen! Shit "pomfrit" va kul!! ;)