tisdag 30 mars 2010

Utedag

Igår var jag ute precis hela dagen! Aktiviteterna varierade och bestod av biltvättning, räfsning och bärande av säckar. Behöver jag säga att kroppen är öm idag? Har ont i muskler som jag inte trodde mig ha, konstigaste stället är handlovarna! Och på tal om Lowa så måste jag bara visa sötaste knyttet här nedan. Mamma sa igår att hon är en kopia av mig som bebis, då hade väl Daniel rätt till viss del;)
Idag är det städ och tvätt som gäller. Ska också ta mig till Team Sportia och inhandla nya löparskor. Tro det ller ej, med de andra är utslitna invändigt....

I eftermiddag bär det av till Johanna för ett heminredningsparty. Har aldrig varit på ett sådant innan så det ska bli spännande.

Härliga påsklov!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Såååå fin!

Madde sa...

Gött med träningsvärk, ses i em. Vilken fin liten Lowa :-)