torsdag 18 mars 2010

Saint Patric´s day

Stackars stackars Irland! Djup ekonomisk kris och en befolkning som går på knäna. Tur att de i alla fall har Saint Patric´s day att glädja sig åt. För att stötta våra vänner i väst bestämde vi oss helt enkelt för att gå till O`learys igår kväll och avnjuta några öl samt det underbara bandet Jolly maith craig som levererar irländska publåtar med en herrans massa ös! (jag börjar ju inte förrän halv elva på torsdagar...) Först gav vi oss dock av till Olofström för innebandy-kvalets andra omgång. Jag säger inget mer om denna match så har jag inget sagt...
Så här samlat var inte laget hela matchen, absolut inte under tredje perioden.

Lyckeby in action....japp....

Hmmm!? Öl en vardag? Det är korrekt!

Feffan och Andreas var ganska svettiga efter att ha klivit av den extremt varma scenen. Jag var framme med kameran och frågade om jag fick ta en bild på mina idoler. Tror den hade platsat bland idol-bilderna i Hemmets journal. Vad tror ni?
Nu ska jag bege mig av till Hanna för lite mys-fika och planering. Återkommer med det senare. Hoppas dock att jag kommer hem till dukat bord för idag bjuds det på....tada; Isterband och dillstuvad potatis! Dé ni!



2 kommentarer:

Cornelia sa...

Mums fillibabba, hälsa Hanna. Kram kram

Therese sa...

Vad synd att jag missade O'Learys igår kväll! Hoppas att det blir fler roliga spelningar snart. 7 april kanske? Då spelar Oskar och Linus på Harry's.
/Therese