söndag 14 mars 2010

Godmorgon

Hur mås det?



6 kommentarer:

Sofia sa...

Ser underbart härligt ut!! :)
Ps. det mås bara bra!

Cornelia sa...

Å så härligt! Och så älskar jag humorn...:-) Kram på er båda

Johanna sa...

Jag drömde att Daniel och du hade gift er i lönndom inatt - jag blev så glad att jag skrek. Sen kom ia och sa att ia och Tobbe också gjort det - då blev jag asförbannad ;)

Maria sa...

Sorry, vi har inte gift oss! Tyvärr har nog inte ia och Tobbe heller gjort det;) Då hoppas jag att man är bjuden (kanske därför du var arg i drömmen=))

Cornelia sa...

Hade jag haft så nära till Michels som du har hade jag aldrig lyckats gå ner i vikt, inte Jinn heller :-) Hon har lite cravings nu, hade vi bott där hade Michels varit en av dem!

Sofia sa...

Hehe, inget bröllop så långt ögat kan nå.. :(