fredag 26 mars 2010

JAG HAR BLIVIT FASTER!!!!!!!!!!

18.40 anlände lilla Lowa till världen. 48 cm lång och 2870 g tung (lätt)! En något omtumlad lillebror ringde precis och berättade om miraklet=) "Hon har brunt hår, har spetsiga öron och ser lite arg ut", sa bror min. "Lik faster då", sa Daniel! Jag har fått bild på Lowa och kan kanske hålla med, sötast i världen är hon i alla fall! Pappa fick världens bästa födelsedagspresent då det även är hans födelsedag idag, så, GRATTIS pappsen också!

Jag har torkat tårarna nu och inser att jag är världens lyckligaste faster för tillfället! Underbart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart Maria, du kommer att vara en underbar faster. Kram från Kiccki

Johanna sa...

Fantastiskt roligt att höra. Då har vi ju verkligen något att fira ikväll!!!! Lowa är ett av mina favorit tjej-namn!
Stort stort grattis Maria!!!

Madde sa...

Åååh va underbart Grattis Faster :-)

Sofia sa...

Åh, så kul!! GRATTIS!! :)