fredag 8 januari 2010

Soliga härliga fredag

Nu har Therese precis lämnat min soffa efter några timmars uppdatering på svallerfronten;) Kul att träffas såhär innan jobbet kör igång, jag känner mig mer redo liksom. Annars har dagen bjudit på strålande solsken och i eftermiddags gav jag och Kiki oss ut på isen på Borgmästarfjärden. Lite spännande om den skulle hålla eller ej...men det gjorde den såklart. Vi var långt ifrån ensamma på isen denna eftermiddag.
Kiki testar hållbarheten
Glad norrlänning och glad sponsor av Fjöset=) Synd att skuggan kom i vägen men med mig som fotograf blir det helt enkelt inte bättre!!

Till sist; till Kiki, här är bild på den hemska gardinen. Får se hur jag löser det så småningom, orkar liksom inte tänka på det nu för nu ska jag bege mig hem till er!
Kram på er alla och hoppas att ni har en härlig fredagskväll



3 kommentarer:

Johanna sa...

gardinen ser inte alls så tokig ut...
Vad händer om man rullar upp nederdelen på en rundstav????

Anonym sa...

Jag tycker också gardinen ser okej ut! Vad underbart det är att ni äntligen ska börja jobba. Kram KICCCKI

Sofia sa...

Tycker den ser helfin ut!!
Och vilken fantastisk vinterdag, synd att den har ägnats på jobbet framför datorn med elektriskt hår och värmefläkt.. :(