onsdag 20 januari 2010

Lugna favoriter!

Ja det har jag verkligen ägnat mig åt ikväll. Vaknade med halsont imorse vilket Daniel var snabb att snappa upp. "Du får minsann inget medlidande av mig!" Måste ändå krypa till korset och erkänna att "fönster"-sidan i sängen inte är en höjdare. Då jag vägrade tro på detta var det inatt upp till bevis och jag får erkänna att det drog och var kallt som attan, måste kontakta hyresvärden. Då till kvällens lugna favoriter:

1) Eftermiddagslur (ovanpå överkastet i sängen och med filt över sig, absolut mysigast)
2) Halv åtta hos mig. Kvällens program var en höjdare med diverse pinsamheter och misstag.
3) Hemgjorda hamburgare med GI-bröd vilket varmt kan rekommenderas.
4) Handboll och kaffe i soffan!

Imorgon drar jag till Stockholm för utbildning i hur jag som skolsamordnare ska sköta de uppgifter skolverket tilldelar mig. Bokade flyget så att det hinns med lite shopping också, såklart=)

På återseende!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Myyyyyysig dag. Ha det så gott i huvudstaden. Shoppa lugnt.
Kram

Madde sa...

Hälsa Tokholm, måste kännas tryggt att ha dig som skolsamordnare. Kram

Sjoan sa...

Men fick inte Daniel en massa sympatier av dig när han var dödssjuk (37.4)..?

Sjoan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.