söndag 24 januari 2010

Fest och en tur till Kalmar!

Nu skulle jag verkligen behöva helg!! Har varit i farten hela tiden från fredag eftermiddag till just precis nu! I fredags kom Maria Hoberg hit för lite mys och mycket babbel! I lördags var det dags att ta tag i de sista bitarna i den (censur) brädhögen. Nu är det fixat och det känns sköööönt!

Efter brädhögsfix kollade vi in Lyckebys damer som galant vann innebandymatchen mot Öjaby. Väldigt underhållande! Efter det, hem för en timmes vila och sedan bar det av till Jana och Per för vin och Wii. Jag måste skaffa ett sådant, grymt roligt. En snabb tur till O`learys blev det också innan vi crashade i sänghalmen.

Idag har jag och systrarna Hallström besökt IKEA i Kalmar. Vi startade vår resa kl 09.30 och var hemma 18.30 - heldag med andra ord. Världens bästa Abbe var också med och härligare unge får man leta efter. Hur gullig som helst hela tiden och inte ett pip. Jag tycker att vi gör en välgärning som IKEA-fostrar Abbe, han kommer att bli poppis hos tjejerna i framtiden. Finns det någon kille som gillar att gå på IKEA i åtta timmar? Nej, precis! Vi strosade runt och tog låååånga pauser. Veckans garv bjöd Ia på, kan inte gå in på vad det handlade om men folk i resturangen vände sig om när alla tre fullkomligt vrålade av skratt=) Härliga tjejer de där Hallströmskorna!

Nu har jag packat upp prylar för sisådär 2000 kr och känner mig nästan svimfärdig av trötthet. Ska slänga in ett par kycklingfiléer i ugnen och sedan ta en lång dusch! Lär slockna tidigt ikväll!

6 kommentarer:

Madde sa...

Har du sagt A får du säga B finns det något som heter....vad sa Ia egentligen???

Maria sa...

Ha ha ha det får du fråga henne om! Fråga! Du kommer få dig ett asgarv!

Johanna sa...

ha ha ha tack för en trevlig dag!

Cornelia sa...

Wii är uuunderbart.
En riktig partyhöjjare.
Kram på dig

Sofia sa...

Och du är ju väldans härlig du också.. ;)
Vilken dag vi hade (bortsett från mitt meck med blandaren då) måste vi göra om snart!!!
Kram

Sofia sa...

Madde - B får du veta på nästa tjejfest.. :)