torsdag 14 januari 2010

Märks att man börjat jobba....

Ja sannerligen! Inte så mycket tid till att blogga och inte heller så värst mycket att skriva om. Veckan har flutit på som sig bör och det gick ofantligt snabbt att komma igång igen efter jul. Tre saker från veckan vill jag dock lyfta fram:

1) TRÄNINGSVÄRK av Guds nåde! Hoppas verkligen att nästa vecka blir snällare mot mig...
2) En mycket nära vän till mig väntar smått. Vill inte säga vem än men jag längtar! Grattis!
3) Nu har jag äntligen ätit lutfisk. Inte för första gången men det var längesedan sist. MUMS!

Status för övrigt: Jag är frisk men herr Hallström är krasslig. Mycket synd om honom om jag säger så;) Hoppas bara att jag får behålla min hälsa, hade varit snöpligt och bli liggande nu när träningen äntligen kommit igång.

Kram på er därute

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Träningsverk är bra, önskar jag också hade det, ska fixa det imorgon :-)
Kram

Sofia sa...

Kul att säga hej till er idag!! Mig fick de inte i någon lutfisk, jag käkade upp pastaresterna istället.. ;)

Cornelia sa...

Jag såg ditt meddelande, lägger till Hannas resultat också i min lista. Slentrianmässigt unnande kommer här under eftermiddagen :-) Kramen