tisdag 29 september 2009

Vänner

Ibland känner man bara hur bra man har det! Jag har spenderat helgen i goda vänners lag och kan inte låta bli att förvånas över hur fina, ärliga, spännande och roliga vänner jag har. Jag känner mig fullständigt överväldigad över att jag har hittat just dessa vänner (saknar dock ligan från Hässleholm/Oslo väldigt mycket). I lördags var vi hos ia och hade superroligt med god mat, vin och lekar (glömde kameran så bilder hittar ni på http://www.sofia-ia.blogspot.com/) och i söndags var det dags för smyckesparty hos Madde vilket också bjöd på många skratt! Sådana här helger känner man sig lyckligt själsligt utvilad=)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Gott jag känner samma!

Sofia sa...

Ja, visst är det underbart men äkta vänner!!

Madde sa...

Ja sanna vänner är underbart att ha.