onsdag 23 september 2009

Händelserik dag!

Idag har det hänt grejor må ni tro! Först en härlig lång arbetsdag och sedan var jag barnvakt åt världens goaste Kasper. Eftersom Daniel är på läger med sina elever på Skönstaviks fritidsläger tillbringade jag och Kasper eftermiddagen där så att han fick träffa favoritmorbror! Först var han lite tveksam till alla högstadieelever som var framme och ville småsnacka, sen gick det av bara farten och vi jagade bollar, åkte kana och åt banan! Timmen bara flög iväg=) Det gör jag gärna om!

Direkt från Skönstavik till Pia Vocalis körövning och årsmöte. Dagen till ära var vi oerhört diciplinerade och höll mötestiden. Jag gick därifrån med två nya uppdrag, plats i valberedningen och festfixare tillsammans med Hiobärrg. Nu har vi stora planer för höstens fester ska ni veta=)

Nu är det snart dags för bingen och bokläsning. Ska på frukost på lägret imorgon. Skönt att slippa fixa det själv. Sov gott mina vänner!
Den här krabaten spenderade jag eftermiddagen med! Sötast!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hihi!!
Härligt att det gick så bra idag, jag gissar att lille Kasper hoppas att hans föräldrar ska fixa barnvakt fler gånger så bra som han hade det idag.. ;)
Nu börjar uppladdningen inför lördag!!!!

Johanna sa...

Bra att ni tränar på Kasper - sen när ni är varma i kläderna kan ni passa fler barn... ;)
Hoberg är såååå välkommen! ia och jag ska planera ikväll!!!
Kram