lördag 19 september 2009

La familia!

Idag har jag haft efterlängtat besök av hela min familj! Alltid lika härligt att ha dem här! Först gjorde vi stan, sedan åt vi god middag och till sist drack vi kaffe på Sjuhalla! Dagen bjöd på helt underbart sensommarväder, det kunde inte bli bättre!

Trötta shoppingentusiaster; pappa, bror och Therese
Efter att vi gjort stan tog vi en tur ner till vattnet. Hässleholmare är inte direkt bortskämda med havsvyer...

Till sist (men inte minst) fick vi äppelpaj och kaffe på Sjuhalla. Mums! Den enda som saknades var stackars Kicki som var tvungen att jobba.
Nu har alla begett sig hem igen och kvar är jag och Daniel och en förhoppningsvis bra film. Det blir en lördagskväll i soffan! Imorgon ska jag upp tidigt och få syndernas förlåtelse, dvs sjunga i kyrkan!


1 kommentar:

Johanna sa...

Å - familjen - härligt! Jag ska också få syndernas förlåtelse i morgon ;)
Kramen