måndag 7 september 2009

Beslutsångest! Hjälp mig välja!!

Okej, jag behöver hjälp för nu vet jag varken in eller ut! Har som vanligt panikångest över min hårfärg och kan bara inte välja om jag ska ha roligt (blond) eller vara smart (brunett) i höst! Lyckades hitta en utmärkt bild med både min nuvarande och min eventuellt nya hårfärg (dessutom med samma frisyr som jag). Älskade Trinny och Susanna fick stå modell. Vad tycker ni? Susanna (blond) eller Trinny (brunett)????? Kom gärna med er uppriktiga åsikt!
Bild: theage.com

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Tycker definitivt brunett, det passar bra på hösten!

Johanna sa...

Alltså du är ju grymt snygg när du har roligt... minns inte om jag har sett dig smart ;), men jag röstar nog på att du ska vara smart i höst, tror det klär dig!

Sofia sa...

Jag håller med de ovan, så kan du vara roligt blond till våren.. ;)

Anonym sa...

Jaa,du.. Får nog hålla med tidigare talare. Tänker på dig som blond, men tror en varm brun skulle klä dig super! O om du ångrar dig är det ju bara att återgå. Helt klart är det iaf hösten du ska prova på, om du ska prova. Go for it!
(Går i samma tankar, får väl se om man dyker upp på kören i lite chokladbrunt. :) )