söndag 20 september 2009

Sköna söndag

Idag är det verkligen en helt underbar dag! Tidigt i morse tog jag mig iväg till Amiralitetskyrkan för sång och för att få en stund tillsammans med alla härliga tjejer i kören. Jag känner mig alltid sådär barnsligt lycklig när jag går hem sådana här söndagar. Vet inte om det beror på stämningen eller bara det faktum att man utnyttjat dagens början på bästa sätt?! Hur som helst så avslutade vi högmässan med den numera sedvanliga fikan tillsammans. Två härliga timmar på "borgens" uteservering. Med mig hem har jag en kvällstidning med bilaga som nu ska avnjutas i soffan innan jag tar tag i dagens bestyr, bakning och dammsugning!

Underbar vy på väg till kyrkan
Kiki, Malin, Elisabeth och Emma i höstsolen
Ha en skön söndag mina vänner!


2 kommentarer:

Cornelia sa...

Lyckliga du som tar del av den vyn när du går ut genom dörren. Kram

Sofia sa...

Ja det är helt sanslöst vilket väder och man njuter SÅ mycket mer av sådana här soliga dagar i september än i juli för då tar man dom lite mer för givet! Mysigt att familjen har varit på besök!! :) Det blir väl tjejfest på lördag?!