tisdag 1 september 2009

Oh happy (tired) day=)

Till alla er som undrar var bilderna är från Idas och Mickes bröllop; ni får vänta. Hade glömt kameran i Blekinge och väntar med spänning på bilder från alla som lovat skicka... Kan bara säga att det var det roligaste bröllop jag varit på och att min toastmoster-roll gick galant (efter att jag hade övertygat den nervösa bruden att jag hade allt under kontroll). Som tur är så är jag van att köra med 16-åriga pojkar för det var just sådana som serverade!=)

Nu till dagen! Har varit oerhört trött efter helgen och detta hängde i även idag. Glädjande besked idag var ändå att mitt lönekrav gick igenom, lite ska man ha för att man pluggat ett år extra! Dessutom är jag precis hemkommen från mitt första Friskis-pass för terminen. Dansaerobic som gick som en dans förutom att kondisen inte är på topp. Något som dock var på topp var min tävlingsinstinkt som aldrig är så stor som när jag tränar! Märkligt men väldigt peppande! Hoppas allt är bra med er därute! Här är det toppen!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Det lät som en god GI-middag!
Danceaerobics alltså. Herregud alltså, det är vågat!
Grattis till lönen och trevlig kväll!

Johanna sa...

Bra jobbat Maria! Jag är sugen på step i morgon, men vi får se, har sån träningsvärk så jag knappt kan gå...

(det är omständigt att lägga kommentarer på din blogg...massa extra kontroller som man ska göra)

Kramar

Maria sa...

Imorgon har jag kören och det kanske är tur med tanke på träningsvärken;) Tack för att påpekade krånglet med kommentarerna.Har försökt åtgärda det!
Kram