söndag 4 oktober 2009

Var tog helgen vägen...?

Hela långa helgen är snart slut och den har varit så lugn så lugn! Tänkte sammanfatta den i korthet.

Fredag: Pizza, film och tidigt sänggående- skööönt!

Lördag: Fika med bror min, lunch med Maria H, kapade ved på Sjuhalla, middag på Sjuhalla, nya Johan Falk-filmen (me like) och ganska tidigt sänggåeende=)

Söndag: Tittade på Abbes hockeyträning (09.30), åkte hem till familjen Sjöstedt och firade Valle som fyllde 2 år- GRATTIS VALLE!, svängde inom ia och Tobbe för att spana in nya fyndet-en platt jättestor tv, lunch, vila och nu ligger jag och läser bok medan Daniel spelar innebandy i Växjö

En härligt lugn och avslappnad helg som känns både social och produktiv. Ikväll väntar nästa del i Falk-triologin.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej du... vilken mysig helg ni har haft... Och det där med att trycka i sig skräp verkar vi tycka lika om... Wallander filmen ja... det hade jag nästan glömt. Vad hette nu den? Skytten tror jag det var. Efter lite Googlande kan jag meddela att den kommer på DVD den 16 december 2009. Jösses det ska bli spännande att se... Haha. Ha en bra vecka. Kram kram

Madde sa...

Ja visst är Falk-filmerna bra, vi såg den första igår, ausabra tyckte vi.