torsdag 29 oktober 2009

Liten tripp!

Nu är vi precis hemkomna efter en tre dagar lång (eller kort) tripp till Danmark/Tyskland. Har varit suveränt avkopplande och roligt! Vi tog allt i vår egen takt och lyckades med uppdraget att fylla pappas bil med god dricka samt tränga oss i kön till Vilda forsen. Stackars alla små barn och föräldrar som var i vägen när jag och Daniel körde race, först ner var ju målet!! Vi vann varsin runda och firade med en stor (jätte-jätte stor) stark under palmerna - nice! Efter det intog vi pizzabuffén och Daniel lyckades med konststycket att trycka i sig 30!!!!!!!!!! bitar pizza. Där kunde jag inte slå honom. Idag har vi passat på att stanna hos mamsen och papsen som bjöd på mat, jag fick också träffa bror min och Therese vars mage växer väldigt fort=) Lite bilder då från resan!
Morgontrött framför frukosten på färjan. Älskar frukostbuffé!

I handlartagen! Daniel tog stora vagnen och jag fick nöja mig med lilla kärran=) Märk hur bra den matchar väskan...
Tillbaka på hotellet. Vi testade vår nya proviant innan vi plockade ner badkläder och drog till Lalandia....

Resterna efter 30 bitar pizza. Han kan han den där Tusse!


Nu har jag packat upp och funderar starkt på att slänga mig i säng! Måste vila ut såhär efter semestern=)



3 kommentarer:

Johanna sa...

HA HA HA - ni är ju sjuka! Jag tycker inte det kan räknas som 30 bitar när man bara äter fyllningen!

Är ni upptagna på lördag? Vi ska passa ia och Kapser - har ni lust att komma och käka på kvällen???

Sofia sa...

Hihi, håller med Johanna, det är ju degen som mättar.. ;) Ni verkar ha haft det så underbart. Hade gärna också tagit en jätte jätte stor stark under palmerna!! Kram

Johanna sa...

Hallo! Maila mig så jag kan bjuda in dig till bloggen
kramen

johannahallstroem@yahoo.com