måndag 19 oktober 2009

Helgen i bilder och lite sjuk-gnäll!

Då var den här, influensan (eller vad fasiken det nu är...). Feber och halsont gör att jag spenderar måndagen i sängen istället för på mitt jobb. Innan den överföll mig hann jag med att få hit mina bästatste vänner från Hässleholm, Ida och Rebecca! Vi hade så mycket att prata om att vi inte ens hann gå på toaletten i rädsla att missa viktig information. Det är så härligt att känna att det inte spelar någon roll hur långt bort ens vänner bor, man har alltid så roligt när man träffas. Tack tjejer för en underbar mini-helg!

Beccis, jag och Idenpiden!

Igår var vi på "Sjulalla" som Valle säger och eldade upp ris och grillade korv. En helt underbar dag i höstsolen.
Grabbarna grus (eller minarmén som Daniel säger) smaskade på de sista vindruvorna från trädgården.

Korvgrillning! Efteråt gick vi in framför brasan för att smaska på Johannas goda äppelpaj!


Nu är det dags att krypa ner under täcket igen. Inte klokt vad man känner sig lam och orkeslös av lite feber!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Fy fasen, är du också drabbad din stackare... Skickar massor med krya på dig och styrke kramar till dig.

Trulife sa...

stackars fia-maria!! Hoppas inte de e svinisen. Men o andra sidan e de det så har du ju haft den så slipper du få den sen=) Tänker på dej!! Pusskram

Madde sa...

Krya på dig!!

Anonym sa...

Nu får Daniel pyssla om dej!!! Kryapådejkramar från KICCCCKI