måndag 26 oktober 2009

Nu har jag bestämt...

...att det får vara slut på sjukdomar! Imorgon kväll bär det nämligen av på minisemester till detta lilla paradis;
Lalandia her we come! Nu ska det bara slappas och mysas i dagarna tre!

Hur var det nu med influensan då? Jodå, igår ringde jag (efter mammas tjat) åter upp sjukvårdsupplysningen som bokade akuttid åt mig på sjukhuset. Tydligen ska man vara extra uppmärksam om febern kommer tillbaka. De tog blodprov och sänka på mig som visade att det inte finns någon extra infektion i kroppen på mig utan att det bara är hederlig influensa som intagit min kropp. Såhär i backspegeln kan man väl erkänna att det inte var smart att gå till jobbet i slutet på förra veckan... Efter två dagar med feber är jag idag åter feberfri och nu vilas det av rang! Doktorn ordinerade kaffe på sängen som bästa medicinen. Daniel skrattade lite men han har verkligen varit gullig och omtänksam (dock väntar jag fortfarande på kaffet på sängen...) Hoppas nu att jag är helt återställd imorgon kväll, inte för att det är speciellt ansträngande att åka bil men jag vill ju vara frisk=) Återkommer med bilder, det lovar jag!

4 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att höra att du mår bättre.
Ha det så mysigt på Lalandia.
Kram

Sofia sa...

Åh vad det ser mysigt ut på "Finlandia" ;) Börjar ångra vårt beslut att inte åka med!! Hoppas ni får en helt underbar minisemester! Kramis

Johanna sa...

Slappa och mys allt vad ni orkar, det är ni värda!
Kram

Anonym sa...

Jaa, ha en härlig helg!
Kram