tisdag 2 februari 2010

Tack för alla underbara gratulationer!!

Då var man 33! En dag utan ångest faktiskt! Känner mig oerhört livserfaren och vis bara;) Blev uppvaktad på sängen i morse med supersmarrig frukost, kan det bli bättre? Dagen var som alla andra dagar i övrigt vilket innebär en dos snälla läraren och en liten dos surt-tant, så är det att ha med 16-åringar att göra, ömsom vin ömsom vatten! Ikväll har jag gjort det jag älskar mest, nämligen gått här hemma i mysbyxor och pysslat och fixat i min egen takt. Vi ska fira mig imorgon med god middag och film och det är ju inte så dumt att se fram emot.

Kvart över sex i morse ringde mamma och pappa och sjöng familjen Löfgrens egen födelsedagsvisa och i eftermiddags ringde bröderna Sjöstedt-Hallström och framförde Ja må hon leva (på spanska!!!, inte illa Abbe) och Lusse lella (tack Valle=)) Då blir man glad sådär långt inne!

I övrigt vill jag tacka så hemskt mycket för all uppvaktning och presenter! Några ska avnjutas redan imorgon=)

Roade mig med lite oljemålning ikväll. Ni kanske fattar temat? 23? 33?
Under tiden lyssnade jag på min nya superfräcka köksradio! Tack brorsan och Therese!
Nu ska jag ta och ring bästaste Ida (som försökt få tag i mig några gånger idag) och uppdatera lite skvaller från Hässleholm. Efter det blir det nog sängen och upplösningen på Fyrvaktaren. Sämre kan man ha det!


3 kommentarer:

Sofia sa...

NEJ!!!!!!!! Jag glömde skicka iväg mitt grattis-sms igår. Åh vad jag grämer mig, tänkte ju på dig.. :( Usch det får jag gottgöra framöver!
GRATTIS i efterskott i alla fall!!

Cornelia sa...

Jag låg ju magsjuk igår och kunde inte gratulera. Så det gör jag idag istället. stort grattis. Kram kram

Johanna sa...

Snyggt konstverk!!!