onsdag 3 februari 2010

Vardagslyx

Idag har vi njutit av tillvaron på alla plan! Snön forsatte yra utaför medan vi tog det lugnt inomhus! Idag "firade" vi mig på alla mina favoritsätt. Först, en tupplur efter jobbet för att sedan vakna upp och tillsammans fixa god mat. För att extra förstärka känslan av lyx öppnade vi mitt födelsedagsvin, tack Tomas och Kicki! Under tiden som maten stod i ugnen försökte jag få lite ordning och reda i min receptsamling, något som inte var helt lätt. Man samlar ju på sig...

Pyssel på hög (och god) nivå!
Kycklingfiléer i sås av grädde, champinjoner och sambal - muuuums!
Jaha, och så avslutade vi kvällen med att kolla på Super size me! Inte ett så lycket drag, eller var det?
Nu väntar bingen och imorgon är det sovmorgon!


1 kommentar:

Madde sa...

Stort grattis på födelsedagen Maria. Kram Madde & Björn