måndag 8 februari 2010

Födelsedagsfirande

Jodå, det gick att sitta tolv personer i köket!
Rester av den mumsigaste tårtan från Z-bageriet. Tack David!

Varje år säger jag att jag inte ska fira min födelsedag och varje år slutar det med att jag firar! Det gäller att vara konsekvent alltså! Årets firande blev en trång historia med tolv glada personer som trängdes i mitt lilla kök, hur mysigt som helst. Daniel hade lågt 4,5 timme(!) på en musiktävling som tyvärr inte mitt lag vann... Slöseri med tid?=) Kvällen blev mycket trevlig och vääääääldigt lång vilket resulterade i en väääääääldigt seg söndag (och måndag...) Tack alla för att ni förgyllde min kväll! Kram

1 kommentar:

Sofia sa...

Hahahaha, va trångt & mysigt! Du fck tom med alla på bild även om Jens blev halv.. :) Vi hade så himla gärna velat vara med & fira dig, det har varit en seg sjukstuga här hemma. Nu är det min tur, fast jag fick den i en mildare variant med enbart ont i magen & feber.. KRAM