måndag 15 februari 2010

Det är jag, Daniel, som bloggar idag!

Idag bloggar jag (Daniel) för första gången i mitt liv.... Jag var bara tvungen. Idag hände något otroligt fantastiskt. Jag träffade Titti idag i trapphuset. (Titti som, bland annat är, Therese på jobbets storasyster, Marias granne och en pålitlig festdeltagare på en hel del fester). Efter att vi hade snackat lite om ditt och datt påminnde hon mig om att jag, för några månader sen hade tillverkat en svepask till henne (det hade jag nästan glömt bort) och att hon hade något som hon ville ge mig för det. In kommer hon med en tavla som hon hade målat till mig........ Ja, vad säger man? Kommentarer är ju egentligen överflödiga, men det känns bara helt fantastiskt. Denna vackra tavla med mitt älsklingsställe målat i ett enda exemplar.... MITT =) Fantastiskt.



Stenshamn av "Titti"

5 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken förfärlig plåga att se mitt i denna eviga vinter...
Fantastiskt fin!

Sofia sa...

Vet du!! Jag fick se den när vi lämnade av Maria efter IKEA, jag var helt paff av hur vacker den var. Underbart!!

Anna sa...

Så underbart fin!!

Anonym sa...

Fantastiskt vacker! Min arbetskamrats svärföräldrars hus är med, hon blev eld och lågor. Tack för all hjälp av dej och Maria nu när allt i vårt hus håller på att falla sönder. Kram från Mamma

Anonym sa...

jag ska bara säga att jag inte skulle kunnat åstakomma en sån fin svepask, minsann. Jag tycker att det är ett rättvist "byte". Tack för alla fina kommentarer:)