torsdag 25 februari 2010

Slappa dagar och OS

Har under dagarna två slappat av rang men ändå hunnit med följande aktiviteter på F;

* Fikat med frk Hoberg på 3G - mycket trevligt och inspirerande
* Frustat över men rättat klart nationella proven i svenska - puh!
* Firat med familjen Hallström samt kollat OS med desamma - härligt nervpirrande
* Fixat mat inför helgens besök från Hässleholm - längtar efter min tjejer!
* Förströelseläst 200 sidor i bokklubbsboken "Boktjuven" - avslappnanade och roande läsning
* Fantiserat om våren

Nu ska jag ge mig ut och halka runt lite i mina joggingskor. Tack Johanna för inspirationen igår=)

3 kommentarer:

Johanna sa...

F som i fis :)
Idag sa Valter (mycket allvarligt): "Lalla åka Uhalla till mormor, morfar, Lulu och Mimmi-fis"

Maria sa...

Ha ha ha han tror nog på riktigt att jag heter Mimmi-fis! Ingen är naturligtvis gladare än Lulu=)

Sofia sa...

HAhahaha