tisdag 14 april 2009

Tävlingsmänniska? Jag?...näe..

Jag slutar aldrig förvånas över mig själv! Jag har valt aerobic som min idrott (på äldre dar) då lagsporter eller sporter över huvud taget där resultatet räknas, inte passar mig. Jag är helt enkelt en superdålig förlorare och detta går då ut över mina nära och kära. Döm av min förvåning idag när jag kom på mig själv att tävla i aerobic. Jag började (helt omedvetet) räkna hur många steg i rad jag kunde ta utan att missa, jämfört med tjejen framför mig!! Ja, ni hörde rätt! Jag tävlade mot en ont anande stackars tjej som bara gått dit för att få lite motion. Hon skulle bara veta vad som hände en rad bakom... Jag ger upp! Jag är en obotlig tävlingsmänniska, på gott och ont! Och för er som undrar....ja, jag vann!

Ps Grattis på födelsedagen lilla mor och hoppas ni har haft det kanon i Athen=)

5 kommentarer:

Johanna sa...

HA HA HA HA HA

Sofia sa...

Hihi, STORT grattis till vinsten!!

Josefine sa...

Ja men det är ju jätte bra, att göra det i smyg. Det är ju så man presterar mera, You go girl. Jag gör likadant. Kram och tävla på.

Maria sa...

Ja man får väl se det positiva i det hela...=)

Trulife sa...

Hahah Micke har ju det albumet på mina bilder, så har jag skrattat så många gånger åt det kortet så nu fick det hamna på min blogg=)