söndag 19 april 2009

En magisk kväll!

Nu är jag ett steg närmre att bli en äkta karlskronit! Jag blev nämligen invigd i mr Caj Karlssons magiska värld! Nog visste jag vem gubben var innan men jag har aldrig sett honom live, inte heller har jag förstått hur innerliga texter han skriver eller hur fantastisk hes och passionerad han låter när han framför sina låtar. Jag blev helt enkelt såld!

Nåja, nu ska jag inte gå händelserna i förväg utan börja med ett bildbevis på att jag faktiskt gör lite nytta också på helgerna. Helgens mission nr ett var att ta mig igenom Tidemans fantastiskt tjocka bok om specialpedagogik- check! Jag passade på i båten då Daniel ändå skulle fixa de läckande rutorna, vilket var hans mission- check!

Sedan tod då festligheterna vid. Vi började kvällen på Royal Thai och intog en riktigt smarrig middag. Tack Thomas och Kicki för supergod mat och dryck! Daniel ser dock ut om om han inte ska ha mer öl...

Caj hade med sig ett helt koppel av gästartister som Cookies and beans (me like!), Lasse Tenander, Staffan Hellstrand(skaffa dig utstrålning gamla karln), Stefan Sundström(mannen som ger AD/HD ett ansikte) och Linus Norda. Med i gänget fanns också en tanig tjej som kunde hantera en stor stor sax- mäktigt!

Caj i egen hög person!







Idag har jag intagit både lunch och kaffe med Maria Hoberg. Vi hann också med att spela en runda Buzz. Hur det gick tänker jag inte berätta, jag kan bara säga att jag är över det! Härligt med alla dessa underbara vänner man har. Kram till er alla!!


5 kommentarer:

Anna sa...

Visst är Cookies & beans bra?
Kram Anna

Johanna sa...

Å vad jag är avundsjuk på din helg, jag hade velat var med!!!

Sofia sa...

Fasen, klickade upp bilden från thairestaurangen.. Nu kan jag inte få bort tanken på friterade räkor, ris, soya och allt annat smaskigt man ser på bilden..

Anonym sa...

Är fortfarande tagen o uppfylld av kvällen. Caj hade många duktiga musiker med sej men han var bäst. Är så nöjd med kvällen, hade möjligtvis önskat ännu lite mer tid med er. Kram från Kicki

Sofia sa...

Hej! Blir ev Valborgsfirande här, är ni sugna på det?? :)