måndag 6 april 2009

Båtbestyr och första grillningen!

Idag har det fixats med båten må ni tro! Jag hjälper glatt till då jag har blivit lovad många långa turer med den i sommar! Jag putsade och fejade och när jag var klar ställde Daniel allt på ända igen eftersom han skulle koppla in en ny elcentral... Tänk om man kunde göra sakerna i rätt ordning=0
Daniel stoppar huvudet långt in i luckan för att komma åt...ja...vaddå?

Härlig utsikt och fint väder hela dagen på Långö.

Dagen avslutades med grillning, årets första! Inget i världen kan smaka bättre än det=)
Nu ska jag lägga mitt något vindpinade huvud på kudden ett tag för en välbehövlig paus. Känner mig som en riktig friskus idag. Sen väntar planering av morgondagens jobb. Hoppas att vi lyckas tajma det lite bättre än idag=)



4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag blir tokig - vad jag längtar till sommaren! På mitt-bilden kan man låtsas att båten ligger i vattnet :)

Maria sa...

Ja det var faktiskt precis vad jag tänkte på=)

Anonym sa...

Vad duktiga ni varit, hoppas på en åktur till sommaren trots att jag inte hjälpt till. Kram Kicki

Daniel sa...

Klart att du får hänga med mamma!