fredag 17 april 2009

Glassiären och kändisspan!

De som säger att det inte händer något i Karlskrona har fel, i alla fall idag! Följande har hänt:

Jag och Kiki går en runda på underbara Björkholmen och avslutar vårpromenaden med årets första glass på Glassiären. Enooooooormt lång kö men helt klart värt att vänta på. Det blev Lion-smak med mjukglass och noisette-topping överst. Mums filibaba! Helt lugnt sitter vi sedan på kyrktrappan och försöker intaga detta monster till glass när jag vrider huvudet till höger och upptäcker ett bekant ansikte. Först reagerar jag inte men sen förstår jag att det är David Batra. Inte nog med det, i släptåg har han också Johan Glans, Peter Wahlbeck, Johan Rheborg och sist men inte minst Henrik Schyffert. På sant tonårsmanér springer jag och Kiki ner för trappan och börjar följa sällskapet. Moooooget=) Men vad gör man inte för att få känna lite stjärnglans i den gråa vardagen. Ett foto hann jag också ta med mobilen men det är så dåligt så det publierar jag inte ens! Ni har nog bilden klar för er ändå;)

Ha en skön helg mina vänner, det ska jag ha!

7 kommentarer:

Trulife sa...

Fan va kul!! Men kan riktigt se er smyga bakom tåget hahahha=)

Trulife sa...

Men maria såg du inte ja klippt LUGG hjälp=!!!=)

Johanna sa...

Oj, så många kändispoäng har nog ingen lyckats knåpa ihop i Karlskrona på en och samma gång! :)

Anonym sa...

I morgon ska vi se fler kändisar, ser fram emot det o att umgås med er. Kram från Kicki o Tomas

Madde sa...

Ska ni oxå se Cajan kanske....

Trulife sa...

Hahah har faktiskt inte haft det håret i sen vi var i åre=)

Sofia sa...

Va avis jag blir, hade lätt bytt det kändismötet mot mitt Aschberg & Fylking.. ;)