måndag 13 april 2009

Pirogbak

Uschanmaj vad tiden flyger iväg. Betyder det att jag blivit gammal...??? Hur som helst så har det varit ett underbart lov och jag har kunnat bestämma helt och hållet över min egen tid, något som inte är vanligt i den stressiga vardagen. Har faktiskt lite söndags- (måndags)ångest, första gången på länge. Jag känner mig fylld av energi men känner inte direkt för att lägga den på jobbuppgifter. Idag har jag ätit frukost i solen, löst tre korsord, handlat fröer (inte sått dock) och slutligen bakat piroger. Det sistnämnda blir en liten "surprise" för unge herr Hallström när han kommer från träningen, han trodde det skulle bli kanelsnäckor vilket han inte äter... Nåja, vi får väl se hur utfallet blir. Nu ska jag ge mig ut på en rask promenad innan det är dags att entra soffans mjuka kuddar!


2 kommentarer:

Johanna sa...

Gott med prioger!
Jag delar din söndags-ångest - syster :)!

Sofia sa...

F-n va goooooda dom ser ut, vi kommer på direkten.. ;)