lördag 25 april 2009

Båtfest!

Vem har sagt att båten måste ligga i vattnet för att man ska kunna njuta av båtlivet? Inte jag i alla fall! Igår var vi bara tvugna att njuta lite av det underbara vädret så vi tog oss till Långö med grillmat och vin. Daniel fixade med båten medan jag och Kiki drack vin i kvällsolen. Precis som det ska vara. Ibland bara älskar jag de stereotypa könsrollerna!
Daniel tittar fram lite försynt! Ja, vinet räcker till dig också!
Grillning i världsklass!

Min underbara vän Kiki! Äntligen en som pratar lika mycket som jag ha ha!
Nu har vi intagit kaffe på Stumholmen och snart bär det av på 50-års ståhej! Livet är bra underbart ibland!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser verkligen helt underbart ut!! Har insett att det där med båt är bra om man ska bo i Kallekrona.. Får väl börja skaffa mig lite kunskaper, värmländsk landkrabba som man är. Ha en skön helg - ses imorn!

Sofia sa...

WoW, Båtfest!! Va läckert! Ska bli kul att ses idag, en härlig kväll på Sjuhalla kommer det bli!! Kramis

Trulife sa...

Hej Mia! Nej inte vår Micke, skulle han aldrig göra.. Nej jag hoppas verkligen inte det e något. Men jag har så ont i magen o e så otroligt rädd. Men förhoppningsvis går det bort me antibiotika ju.. Micke har varit så snäll i dag, världens bästa lillebror har du! Allt bra me dej? Pöss pöss