tisdag 28 april 2009

Nu har jag kamera igen!

Nu har min kamera hittat hem igen så nu känns det berättigat att uppdatera helgen som varit. I lördags drog vi till Viö för att fira Hans (på jobbet) som nått den nobla åldern 50 år! Hans sambo Agneta var med på tåget men för Hans var detta en fullständig överraskning!
Här anländer vi till Viö
Alla hjälpte till med matbestyren även om Agneta hade stått för maten. Underbara pajer bjöds det på!
Jag och Daniel hade hand om bålen. Nöden har ingen lag som bekant så när isen var slut tog vi helt enkelt dessa isklampar istället! Det blev ju färgglatt om inte annat...



Sist men inte minst.. Grattis Hans!

I söndags firade vi Daniels födelsedag på Sjuhalla med "räkrätt" och mumsig rabarberpaj. Eftersom jag ännu inte fått min kamera tillbaka så blir det tyvärr inga bilder på hur vi myser i solen på altanen, men nu vet ni att det var det vi gjorde i alla fall!



1 kommentar:

Sofia sa...

Ja det var gött att ta en fördrink i kvällsolen!! Bra tips där men isklampar.. ;)