torsdag 16 april 2009

Kryss i taket!

Idag fick jag äntligen med Daniel på min morgonpromenad!! Inte halv sex som vanligt utan kl åtta... vilket får räknas som ganska tidigt. Jag tror ändå inte att det var hans grej, han har ju dubbelt så långa ben som jag. Ihärdigt frågade jag med en minuts mellanrum om han fått upp flåset än, men nej, det hade han inte. Nåja, jag trivs i min ensamhet på morgonen. Lite bra musik i öronen räcker för mig. Nu har vi i alla fall gett det ett försök=)

Nu bär det av till Malin för lite tilltugg och tragg. Vi hann aldrig avsluta diskussionen som vi påbörjade förra lördagen så nu gör vi ett nytt försök! Ska försöka hinna med en liten promenad i det fina vädret också! Vi får väl se om planerna håller eller spricker;)

1 kommentar:

Trulife sa...

du e jäklar i det duktig må jag säga!