lördag 11 april 2009

Det händer mycket just nu..

Oj oj oj vad det händer grejor just nu! Påskveckan (so far) har innehållit en massa kul med bl.a. Hässleholmsbesök och påskmiddag på Sjuhalla. Jag börjar i fel ordning (då jag som vanligt fått blderna i fel ordning...att jag aldrig lär mig...)

Abbe och Daniel letade påskägg på Sjuhalla igår. Då Daniel har dåliga erfarenheter av detta var vi andra nervösa för slutresultatet. Det gick bra till slut och påskägget hittades!

Alla på plats inför middagen. Valter på solskenshumör med sin pappa!

Besöket i Hässleholm resulterade i många besök hos goda vänner. Här sitter Rebecca med Idas Edvin i knäet. Myspys!

Super-Gittorna i pose framför herrgården i Ryedal!



Kalas på Rigelvägen med våfflor på menyn. Jag och Tilda myser lite och brorsan fick en välbehövlig paus från bus-Thilda!;)

Nu är det två härliga dagar kvar av ledigheten och dessa ska utnyttjas till max! Återkommer med rapport senare. =)





2 kommentarer:

Sofia sa...

Fasen va du imponerade i Texas Holdém!! ;)

daniel sa...

Det är rätt ia, bara spela på och säg inget om att vi andra la oss pga av rädsla för Marias dåliga "förlorahumör". Hon kunde ju för fasen inte ens låta Abbe vinna över henne i äggpickning =&. Skandal!!!