torsdag 23 april 2009

Hurra hurra hurra! Idag är det Tusses dá!

Idag fyller Daniel (Tusse) väldigt många år! Svårt att handla present till en som säger sig ha allt men jag tror att jag lyckades pricka rätt med en Soda Stream! Dagen började med presentöppning på sängkanten!

Efter det gav vi oss av till varmbadhuset (en liten extra present) för bad och intag av medhavd frulle. Danil fick önska så det blev fransbröd fyllt med sallad, ägg, lax och romsås. Till det nypressad juice och kaffe! Mums! Först tog vi dock några dopp i böljan.
Exotiskt va? Nåja jag doppade mig i alla fall till skillnad från vissa andra...



Ja, de där mackorna gick inte av för hackor som ni kan se! Trots att man är "stor i truten" så var detta mig en övermäktig uppgift och jag fick dela min. På tal om stor i truten? Bilden talar väl för sig själv...

Efter detta lilla äventyr bar det av till jobb med många saker att fixa och en lååång konferens att utstå! Ikväll blir det dock mera firande men först tar vi båda paus för lite träning. Ska man vräka i sig så måste det till lite förbränning också! På återseende!


2 kommentarer:

Johanna sa...

He he, det verkar som att han inte kan vara annat än nöjd med dagen!

Anonym sa...

Vilken härlig födelsedag du fixar till Daniel. Välkomna till Sjuhalla på söndag.Kram KICKI