söndag 22 februari 2009

Utmaning och upphittad kamera!



Vilken lättnad!!!! Jag har hittat den försvunna kameran från min födelsadagsfest! Den låg i en blomkruka(!) i hallen. Varför? Någon som vet? En bild ifrån den publicerar jag här i alla fall=) Thessan, jag och A-C (som håller handen lite mystiskt...)

Utmaningen från Johanna, bästa och sämsta melodifestivallåt genom tiderna. Jag vill bara säga att jag inte är ett stort fan av den tävlingen men jag ger utmaningen en chans!

Bästa: "Ska vi plocka körsbär i min trädgård"

Sämsta: "Kebabpizza, slibovicha"(e är inte helt säker på stavningen, dålig var den iaf)

Nu återgår jag till vinterstudion. Två medaljer redan idag! Hurra hurra! Men Anja, vad i hela friden hände???

2 kommentarer:

Sofia sa...

Haha, Håkiz ser lite dragen ut där i bakgrunden!!

Anonym sa...

I blomkrukan alltså... Det var ju rätt så innovativt :) Kanske blir en klassiker.

Skönt att den är återfunnen i alla fall. Ses i kväll Kram Kiki