onsdag 4 februari 2009

Danmark!

Förlåt förlåt förlåt snälla Jens och Johanna för att vi inte är så bra på att få saker och ting att gå ihop. Naturligtvis lyckades vi pricka in Danmarkssemestern samtidigt med Jens kalas....=( Ja ni känner ju Daniel och tyvärr visar det sig att jag är lika vimsig, förvirrad och impulsiv (!). Kanske inte den bästa föreningen för de som försöker samplanera med oss?! Jens verkade i alla fall ta det hela med ganska stort lugn då han insåg att han kanske kunde vinna ett eller två flak öl i slutändan. Vill ändå åter igen be om ursäkt för att vi ställer till det!

Nu har jag precis kommit hem från ytterligare en första-onsdagen-i-månaden-middag med kören. Jag lovar att vi slog alla ljudrekord på Bistro Java. Då måste det ändå tilläggas att där dansas det hejvilt till hög musik på lördagarna...(Schlagerbaren you know). Idag kan jag bara citera Johanna från igår för idag var det svulla som gällde, ryggbiff med potatisgratäng. Vad sägs om det alla viktkämpar?=) Nu är det verkligen till att hårdtäna om jag ska nå den magiska gränsen 20 kilo, hade varit riktigt nice att få till det innan Lalandia! 2,5 kilo kvar att gå ner på en och en halv vecka. Kan funka! Pepping pepping är det som gäller (och motion varje dag). Den som lever får se!

1 kommentar:

Trulife sa...

You can do it=)!!!