söndag 8 februari 2009

Kalas och vårkänslor!

Idag skinade solen i hela Karlskrona så jag och Daniel bestämde oss (trots lite tunga huvuden) för att ta en promenad ut till Stumholmen. Vilken hit! Som två nya människor ska vi nu sätta oss i soffan för att kolla hockeyn och äta nudlar. Mums!
Lilla söta Kasper fyllde ett år i veckan och igår firades det rejält i Skillingenäs! Som ni ser så var det lika roligt med paketen innan de var öppnade som efter! I det här stora gömde sig en svart bobbycar i de luxe-variant med gummidäck i bredprofil. Ja, Jens och Daniel hade valt present=)


Myspys med Kasper! Är ju bara hur härligt som helst med de små försiktiga(kanske inte alltid Ia?) händerna i håret!

Till kalaset färdades vi i Daniels ytterst ståndsmässiga Volvo. Fyra dörrar och mjuka säten i plysch. Kan inte bli bättre, eller hur Jens! Ha ha ha!



10 kommentarer:

Sofia sa...

TACK för igår och för presenter!! Var tvungen att "låna" bilden på dig & Kasper, så himla fin.. :) Vilka vårkänslor man får idag! Kramis

Anonym sa...

Hmmm,,,han hade väl inte ätit leverpastejmacka innan antar jag?
A-C

Trulife sa...

Det klär dej Maria, ja o ha en unge i famnen<3

Johanna sa...

Jens är ju riktigt vig! ;)

Anonym sa...

Ni är så söta Kasper o du, och som sagt det klär dej. Johanna berättade själv vilken skvallerbytta hon är. Kram från Kaspers mormor.

Anonym sa...

jens vig???? det tog mer än 20 minuter att baxa in honom i ett helt tomt baksäte....

Anonym sa...

Jag har gått runt hela dagen idag och känt en skum lukt, jag har rensat ut kylen, slängt alla sopor men lukten har inte försvunnit... När Jojjo visade mig bilden på mig i bilen så slog det mig... Det var ju en stor fläck i baksätet av räkspad...%&?"%&! Snälla följ denna länk och gör ett klipp... www.kvd.se

Mvh
Räkan

Anonym sa...

räkspad? det var min nya wunderbaum med västkustdoft!!!

Anonym sa...

när skaffar du och Daniel en liten knodd? *blink* snart dags väl?????

Sjoan sa...

Ha ha ha... Kan man få en kommentar på det senaste inlägget..? Har väntat hela kvällen..!