fredag 6 februari 2009

Finn ett fel

Börjar snart få ordning på mitt sovrum... En sak stör mig dock. Hur jag än flyttar runt eller försöker skapa "mys" så står den där, den hemska stora svarta klumpen till tv! Funderar skarpt på att lägga pengar på en ny platt fin modell=0 Nåja, som min mamma påpekade, man behöver ju inte ha tv i sovrummet alls. Nja, svarar jag. Det är ganska gött att krypa ner till andra delen av Beck-filmerna på söndagskvällen! Jag får väl överlägga med mig själv ett tag till angående tv:n. Daniel tycker dessutom att jag påminner om Ben Stiller i "Så kom Polly" med alla mina förbenade prydnadskuddar. Ha ha ha, som tur är slipper han att lägga dem till rätta, rysch och pysch är inte hans grej helt enkelt!

Ikväll hoppas jag att lugnet kommer att råda i soffan och imorgon bär det av till Skillingenäs för att fira Kasper. Ska bli supermysigt!

1 kommentar:

Trulife sa...

Du har så fint så!!<3