söndag 15 februari 2009

Mysbilder från en härlig lill-semester!

Vi är precis nu hemkomna från en helt underbar lillsemester! Tre härliga dagar i Danmark med ölinhandling och bad! Tyvärr kommer bilderna i helt fel ordning så ni får tänka baklänges så ska jag försöka att förklara!

Bild 5 (1): Daniel lyckades få i sig 25!!!!!! bitar från pizzabuffén! Jag kan inte sluta imponeras av hans djuriska aptit! Duktig Tuss!
Bild 4 (2): På tal om utmaningar så tog jag verkligen denna på allvar! Daniel kommer fram till mig och berättar att han betalt ett bungyhopp till mig och att jag var tvungen att hoppa. Ha ha ha han trodde aldrig att jag skulle göra det men tji fick han som ni ser. Nätta lilla jag (mmm...visst) blev fastspänd och fick sedan hoppa i 15 min (visade också baken för den som tittade noga=0, vilket förhoppningsvis inte var så många ). Mycket bra träning upptäckte jag då både vader och lår värker idag! Superkul!

Bild 3: Ja, man fick dricka öl inne på Lalandia! Do I need to say more??


Bild 2 (4): Tur att vi hade pappas skåpbil så att vi fick plats med all öl. "Ska du öppna affär?" frågade pappa Daniel när vi anlände till Hässleholm tidigare idag och började lasta om bilarna=)



Bild 1 (5): Såhär fint väder hade vi i lördags morse när vi åt frukost på Tysklandsfärjan. Mums för frukostbuffé som ni ser!
Så, tänk er nu bilerna i omvänd ordning så förstår ni händelseförloppet bättre=) Nu ska vi dyka ner i soffan och kolla på Beck. Imorgon är det sovmorgon som gäller! Heja sportlov!
P.s då snön ligger kvar förblir också min sida vit ett tag till d.s




2 kommentarer:

Sofia sa...

Det ser så härligt ut med lite semester!! Om några år när vi lagt alla våra sparade slantar på jord, gräsfrö, stenläggning, garage, kakel osv och sparat ihop nya slantar då ska vi också åka på weekend.. ;)

Sjoan sa...

Ha ha ha... Har nog aldrig sett Daniel så koncentrerad som när han lyfter in all drickat i bilen..!