onsdag 6 oktober 2010

Stryk? Någon?

Japp! Idag är jag inne på dygn 3 (lovar att inte skriva mer här sedan) och jag känner allvarligt för att puckla på någon rejält!! Ge mig en plats i KHKs förstafemma och jag hade gjort ett starkt defensivt jobb idag! Känns som om allt kretsar kring mat och jag måste verkligen lura mig själv för att inte bli sugen, för jag tänker hålla ut! Jag luktar dessutom gammalt gubbasvett och förkylningsmun, bläääää! Ska lägga mig tidigt för att så snabbt som möjligt nå dygn 4. Tack alla som peppar, det hjälper supermycket=)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fastat en gång i livet, vet hur det känns. Tror det blir lättare snart men det drygt dit. Kram Kiccki

Cornelia sa...

Åh, jag har tänkte på dig och undrat hur det går. Kämpa och håll ut. Jag peppar på distans.
Sov sött
Kram C
Jag hade inte klarat en halv dag... bara så du vet!

Johanna sa...

GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MARIAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Åsa sa...

Jag kan nog ge dig lämpliga objekt att puckla på... Kom ner till mig bara!

Madde sa...

Söte du, kämpa på.
Kram

Sofia sa...

En boxboll kanske?! :) Eller vad det nu heter..
Kämpa kämpa kä-ämpa!

Kiki sa...

Slå inte mig bara... vågar inte inte samåka med er då ;) Vännen du är superduktig! Kraam